Hakutulokset

1. K

Lapua 5 g luodit laatu huono

On ilmennut ettei kannata ostaa Lapuan luoteja 1000 luodin pakkauksista. On seassa paljon bulkkiluoteja.Ei ole mitoissaan.Mitat ovat 6.15-6.164. aivan liian kaukana normista.Joten ase ei käy.100 luodin askeissa on ollut laatua,mutta hinta karkaa aivan liian paljon. Askit hinnoiteltu 46eur ja 51...
  2. K

MRA-Supply

Ostin Markolta syskyllä petausmassaa.Petasin ja TOIMII LOISTAVASTI. HINTA MÄÄRÄÄN NÄHDEN ERITÄIN KILPAILUKYKYINEN. SUOSITTELEN.
  3. K

Laukaisukoneisto Sako Target

Ostan sako targetin laukaisukoneiston.Vastaukset puh. 0500678000
  4. K

ampumapöytä./harkit

Valettu ampumapöytä.Painoa 290 kg noin,kolmijalkainen,,kansi 12 cm. Aloitan yhtä kovan harjoittelun kuin -03- 05 300m paukutelun. Silloin ammuin 3-4 x vk ja tulosta tuli mukavasti kilpaiuissa.
  5. K

Berger luodit

Tänään katselin varastossa olevia luoteja.Sattui löytymään Berger 65- 68 gr luoteja laatikollinen abt 2000 luotia. Huomasin että 65 gr luodeissa ilmoitettiin 13" nousua piipulle ja toisissa 14" nousua piipulle. Lotti numero eri. Silmämääräisesti ei näkynyt eroja. Kokeilen huomenissa niin sitten...
  6. K

Ramicup 2011 Haapajärvi

Onnea kisanvoittaja Heikkiselle ja muille sijoittuneille. Heikkinen ampui todella hyvin. Järjestäjille myös kiitokset hyvistä järjestelyistä.
  7. K

Lapua 600m >millä ammut

Minä ammun joko 6 x 47 lapua tai 7.62x53r .Tällä viikolla pitänee ampua omalla radalla 618m testejä ja harkkia. Luotina 6x47 lapua >95 gr VLD Berger ja 105 Berger VLD
  8. K

Lohtaja Palmisano 2011, millä ammut.

Minä ammun 100 m 0.22 Beggs ja 200 m ehkä 6ppc tai 0.22 Beggs
  9. K

tullaus nettitulli

Tuli usasta paketti.Oli kauheesti myöhässä sieltä ,yli vuosi.Nettitullaus on erittäin hyvä. Tullaus käy vaivattomasti.
  10. K

6 Ppc ja vesipaisutusvarusteet

Tänään tein itselle vesipaituslaitteet 6 ppc hylsyille ja toimii kun juna wc. Tulee todella hyvin mittoihin heposti ja kaulan seutu hylsyssä erittäin täsmällinen.
  11. K

Pakkanen/talvi

Pakkasta oli tänä aamuna 25.5 astetta Iisalmessa.Lunta noin 12 cm.
  12. K

Lapua 600m

Mitenkä on minun ampuminen lavetilla Lapualla.Tilanne on sellainen, että olen nostokiellossa lääkärin määräyksestä vasemmalla kädellä,koska on murtunut kaksi sormea vas. kädestä. Käsi kipsattuna .Tarvitsen apua lavetin nostoon pöydälle. On nostaja lupautunut nostamaan lavetion ja aseen pöytään...
  13. K

Asekiikari 8-32x40 Busnell 4200

Myydään tarpeettomana Bushnell 4200 8-32x40 hiusristikko (ohut)(entinen Bausch Lomb) asekiikari tarpeettomana. Kiikari kaksi vuotta vanha uudenveroinen. Kiikari ollut 300/600m kisoissa käytössä. Voittoja tullut,siis erittäin vähällä käytöllä. Optiikka tosi hyvä. Näkee 600 m päästä 0.30 cal...
  14. K

Ihmemaa/Harkit

Kiitos vaan Juhanille,että saimme käydä paukuttamssa harkkia Ihmemaassaa.Tuulet oli kovat ,mutta Juhanin 300 wasm saatiin käyntiin 500 m.Ase takoi 500 m 30 mm kasaa.Että sillee se wsm käy, kun otetaan tosissaan latauksen etsiminen.
  15. K

IIttala LV100/200 m

Kiitos vaan kisan järjestäjille,homma pelitti hyvin.Kutospöydän tiimille kans kiitos ,oli mukava puuhata yhessä. Kyllä vaan pisti uuteen ajatteluun tuon tuulen katsonnan.Hokasin neljänellä kierroksella kelin.Minä ihmettelin melkein kaksi päivää keliä ja yritin vääntää tuulta vastaan kasoja...
  16. K

Kelby Klubi

Edelleen myynnissä Kelby Klubi tukki.Hinta 350 /asiallinen tarjous. Kauko Tuovinen Iisalmi puh:0500 678000
  17. K

Lapua 600 m

Kylä oli kova keli Lapualla tavan ampujille,mutta lavettimiehet ampuivat väreilykeliin>tuulivähemmän ja pidemmät kelijaksot jka tulosta tuli Onneksi olkoon mitalimiehille..Palvelu toimi Lapualla todella mallikkaasti kuten aina.On ilo ampua siellä. Itse en ampunut lavetilla,mutta syksyllä sitten...
  18. K

Kelby Klubi

Myyn joutilaan Kelby Klubi tukin. Hinta 350 eur + pk Kauko Tuovinen Iisalmi 0500 678000
  19. K

Kelby -tukki

Myyn kelby Klub-tukin,Stollen sovitukset.Väri punainenhile. H:400 eur Mukana Palmisanossa. Kauko Tuovinen Puh. 0500 678000
  20. K

Heilurit tauluosiot

Myyn Tapaniahon lukuun 5 kpl heiluriviirejä.Kokosetin hinta300 eur./60 eur kappale yksittäin. Puh. 0500 678000 Kauko Tuovinen ps.mukana myyntitavarat Palmisanossa.
Back