Hakutulokset

1. K

BATIN EJEKTORIN ONGELMAT

Ostin kymmenkunta vuotta sitten Batin. Ejektori on temppuillut alusta alkaen. Kolme eri aseseppää on yrittänyt poistaa ongelman. Kaksi kertaa on vaihdettu jäykempi jousi. Kummallakin kerralla hylsy lensi aluksi ulos kuten piti. Sen jälkeen ongelma palasi. Ulosvetäjän kynsi kyllä vetää hylsyn...
  2. K

KIITOS LOHTAJAN METSÄSTYSSEURA JA HW HUNT

Palmisano meni lauantaina kohtalaisesti. Sunnuntain 200 metrillä olin kolmen kierroksen jälkeen sijalla 20. Sitten tuuli teki tepposet. Arpajaisissa en ole yleensä ollut voiton puolella. Nyt onni potkaisi ja voitin Sauer ST 100 Classic XT 308 kiväärin. Hatunnosto erityisesti HW HUNTILLE.
  3. K

KIITOS LOHTAJAN METSÄSTYSSEURA JA HW HUNT

Palmisano meni lauantaina kohtalaisesti. Sunnuntain 200 metrillä olin kolmen kierroksen jälkeen sijalla 20. Sitten tuuli teki tepposet. Arpajaisissa en ole yleensä ollut voiton puolella. Nyt onni potkaisi ja voitin Sauer ST 100 Classic XT 308 kiväärin. Hatunnosto erityisesti HW HUNTILLE.
  4. K

Rune Fagerström on poissa

Huomasin facebookista Emma Forsmanin ilmoituksen, että Rune Fagerström oli noussut pilven reunalle. Rune oli sairastanut vuosikausien ajan eikä kuolema ollut yllätys. Rune oli hyvä toveri ja kova kilpailija. Paras suoritus oli Euroopan mestaruus. Olin paikalla silloin. RIP 💖
  5. K

ISOJA KIVÄÄRINNALLEJA

OIsko jollakin myydä isoja kiväärinnalleja ? Pienikin määrä käy
  6. K

Brattvall 2023 tulokset

Onko kenelläkään tietoa tämän vuoden Brattvallin tuloksista ?
  7. K

Brattvall 2023

Tiedoksi kiinnostuneille, että olen varannut vanhan kyläkoulun kisojen ajaksi. Muutama vielä mahtuu. Hinnat eivät huimaa. Vuokra koko rakennuksesta 400 kr ja jokaiselta yöpyjältä 100 kr per yö. Ilmoittautumiset minulle 040 - 482 6545.
  8. K

KLARNA PALVELU EPÄMÄÄRÖISTÄ

Tilasin eräästä aseliikkeestä volframihauleja ja maksoin ostoksen Klarnan kautta vahingossa kahteen kertaan. Sain ystävälliseltä vaikuttavan ilmoituksen lähetttää täytetty palautuslomake liikamaksun palauttamiseksi. Tein niin, mutta rahoja ei kuulunut. Lähetin kolmeen kertaan sähköpostia Klarnan...
  9. K

VJP luoteja

Olisko kellään tietoa VJP 6 mm 68 grain luodeista ? Tarjota voi 040 - 482 6545.
  10. K

ASETARVIKE OY:N MEININKI

Tilasin tältä firmalta tammikuussa 2021 yhteensä 1000 kpl Bartsin 6 mm Avenger luoteja. Hinta oli 570 euroa ja tilaus piti maksaa heti, vaikka toimitusajaksi ilmoitettiin 7 - 180 päivää Toimitusta ei kuulunut ja kiirehdin sitä useita kertoja. Tammikuussa 2022 Antti Luukkonen ilmoitti, että...
  11. K

VlIRIEN PROPELLEJA

Olisiko kellään ylimääräisiä propelleja ?
  12. K

Supistusrenkaat ?

Saako nìitä Suomesta ?
  13. K

6 ppc redding s-type 77211 kokosupistusholkki

Löytyiskö keneltäkään ylimääräistä, siis supistusrenkaalla varustettavaa holkkia ? Numero 040-4827545.
  14. K

KILLER BEE LUODIT

Minulle tulee keväällä kanadalaisia killer bee 6 mm 68 grain veneperäluoteja. Testaan niitä ja kerron myöhemmin. Kerron tarvittaessa, mitä kaikkea tilauksissa tulee ottaa huomioon.
  15. K

KANADALAISIA KILLER BEE LUOTEJA

Kuulin Marko Kalliolta ja Mika Esseliltä, että kanadalaisen Rick Pollockin veli Wally on alkanut valmistaa firmassaan Stinger Ballistics mm. 6 mm 68 grainin veneperä- ja tasapeluoteja. Olin yhteydessä Wally Pollockiin. Nyt hän hakee Kanadan liittovaltiolta vientilupaa eli export permitiä. Sitä...
  16. K

SÄHKÖISISSÄ TAULUISSA KASA-AMMUNNAN PELASTUS

Kasa-ammunnassa, varsinkin keskisytytteisissä, on viime vuosina käynyt ankara kato Suomessa, Ruotsissa ja myös Amerikassa. Vanhoja poistuu luonnollisista syistä, osa lopettaa muuten vaan. Nuoret ampujat loistavat poissaolollaan. Nykyisessä muodossa kasa-ammunta ei ole sitten vähääkään...
  17. K

Tuloksia Oolannista

????
  18. K

Kaksi patruunalaatikkoa

Minulta ilmeisesti unohtui Nurmekseen kaksi patruunalaatikkoa. Jos löytyy, toisiko joku Keiteleelle ?
  19. K

Stolle irrotustyökalu

Löytyykö keneltäkään myytäväksi tai lainattavaksi stollen patruunapesään työnnettävää irrotustyökalua ?
  20. K

100 m kilpataulut

Löytyiskö keneltäkään 100 metrin kilpatauluja ?
Back