Pedron työkalu jonka Tony Harper rakensi

Long Range

Well-known member
Pedron " Dama X" piekkarissa jonka Tony Harper rakensi on näköjään kehyksenä Turbo V-3 jossa lukko oikealla ja portti vasemmalla.

Kuvia ja tarinaa komponenttien valinnasta.

*Kuvassa jossa ruskea tukki piekkari on vielä Tony Harperin kotipihan radalla koeammunnassa USA.ssa.Tukin jota Pedro käyttänyt on hänen kaverinsa Ricardon valmistama.Sama setä joka valmistaa RS tunerit Portugalissa.

Timppa

Vuodesta 2021 alkaen aloimme puhua minulle uudesta kivääristä ja Tony sanoi heti, että minä teen sen puolestasi...
Olin niin onnellinen, en välittänyt ampuuko kivääri hyvin tai ei, halusin TKH:n rakentaman kiväärin.

Komponenteista keskusteltiin ja ne hyväksyttiin nopeasti:
1. Turbo V3 (meillä oli mielenkiintoinen keskustelu V3 vs V1, mutta päätimme hänen suunnittelemaansa V3:een)
2. Muller-piippu (minulla on pari upeaa Shileniä, mutta halusin kokeilla niitä Mullereja... onneksi tein)
3. Flavio Fare -liipaisin (mitä muuta?)
4. Stiller-tuneri (niillä on paremmat toleranssit kuin Harrelseilla, mutta periaatteessa samat)
huomautus tähän: Tuneri tarvittiin kiväärin viritykseen ja sen ampumapotentiaalin arviointiin. Myöhemmin kokeilin luotettavaa RS Mk2 tuneria (jota käytän)
5. Kiikarin jalat (vain henkilökohtainen mieltymys...) Suosittelen, mutta ohuimmille 6,5x kiikaritähtäimille vain etujalusta)
6. Rotex matalaprofiilinen tukki

Tony rakensi sen, ampui sen, meni sen kanssa kilpailuun ja sanoi minulle: "Pedro, kiväärisi on valmis ja ampuu hienosti!"

Sitten sen pitkä vientiprosessi USA.sta alkoi, ja 7 kuukautta myöhemmin se laskeutui kotiini.

Liitteet

• Dama X 1.jpeg
    Dama X 1.jpeg
    601,7 KB · Katselut: 36
  • Dama  X RS tuner.jpeg
    Dama X RS tuner.jpeg
    577,5 KB · Katselut: 36
  • Dama X 2.jpg
    Dama X 2.jpg
    154,3 KB · Katselut: 37
Viimeksi muokattu:
Back