No, kotikoneelta tämä viimeinen päivitys.
10 ls. kisa jäi minun parhaaksi matkaksi kotimatkan ohella. Ei juuri virheitä tullut, mutta kalusto kävi puolta, mitä kärjellä.
Mitallitoiveet sai haudata, mutta oli kiva ampua....
Tuli ihan tolkuton tuuli sunnuntaiksi. Eka kertaa koko viikolla tuuli vei kuulaa ja kunnolla. Heti päivän toinen laukaus alatauluun ja uups... melkein pokasta ulos. Koko viikolla aiemmin max. 9-rinkiin. Luulin, että tästä olisi jotain hyötyä, mutta toisin kävi. Kyllä jenkkien ja kanukkien vehkeet porasivat yhtä reikää kelistä huolimatta. Jonas P. Oolannista sen hyvin totesikin, että "nuo vetää tässä kelissä pienempää kuin minä hyvässä kelissä 5 ls. kisassa" !!!

Samat ajatukset !!
Mutta saatiin kisa ammuttua; Lale oli jo aloittanut mitallibileiden odottelun, eikä osallistunut. Muut selvisivät vielä minuakin huonommin, mutta legendaarinen "paras suomalainen" ( olinko 16.?) ei PALJON lämmittänyt.
No, eikun romut kasaan, kiitokset isännille ja menoksi.
Tekisinkö jotain toisin nyt ?
Kyllä. Piippujen tulo jenkeistä kesti liian kauan. Vientilisenssiä haettiin viime marraskuussa; piti kestää 2 - 4 kk, kesti 7 kk. Tuli liian hoppu; olisi pitänyt ottaa jostain tässä välissä, mutta eipä pää pelannut. Samoin luotia jäin märehtimään piippujen ohella. La-aamuna lähdettin Kanadaan; luotipaketti tuli pe-iltana. Nekin olisi pitänyt unohtaa ja ottaa paikan päältä jotain...tarjolla oli. Muut kamat ihan ok, vaikka lainasin Farleyn paikan päältä.
Ammunta sinänsä ok eka päivää lukuunottamatta. Silloin sähläsin siihen rasvatyyneen, VIRHE !!!!
Ei jännittänyt, 7:ttä kertaa mukana, niin se auttaa. Hyviä havaintoja kelistä ja tottakai seurasin naapurin jenkkiä silmä kovana. Tämä totesikin minulle, että " sinun mahdollisuus on 200:lla tuolla nopealla ammunnalla"! Kauniisti sanottu, mutta ei auttanut. Hyviä keskusteluja käytiin kuitenkin Leen kanssa romuista, kelistä yms. Tiesin kyllä aina, milloin se aloittaa
Mukava reissu kuiteskii...kaikki toimi käyntiä lukuunottamatta. Kiva nähdä porukoita ympäri maailmaa...paljon on tuttuja tullut vuosien varrella. Autoilussa ei sattunut onneksi mitään, vaikka karhukolariakin tarjottiin. Tarvikepuolella tuli pari mielenkiintoista uutta kontaktia 8) .
Joten en ole lopettamassa kuten Kalevi meinaa. Pakko löytää vielä punainen lanka;
näin ei voi jatkua, sanoisi Tervajoen Einstein = Mauri Mukari.

:lol: