EM 2014 Ranska

jvee

Well-known member
EM-karsintapisteet on tarkistettu ja tasapisteissä olevien osalta sijat ratkottu sääntöjen mukaisesti.

Kaikille netissä roikkuville ampujille myös tiedoksi, että EM-kisajoukkueeseen ilmoittautumisen deadline on 1.11.2013. Sitovia ilmoittautumisia ottaa vastaan allekirjoittanut.

Pyydän turhien kyselykierrosten välttämiseksi niitä ampujia jotka tietävät etteivät tule lähtemään Ranskaan ilmoittamaan tästä minulle, siis ampujia, jotka ovat siinä "hollilla" 12 joukossa, ja miksei niitäkin, jotka olisivat esim. yhden/kahden /kolmen jne. poisjäännin johdosta pääsemässä mukaan. Mitä pikemmin sen parempi tämän ilmoituksen kanssa, saavat kiinnostuneet olla ns. varman päällä.

Tässä näin alkuun, jatketaan kun asiaa on lisää.

Tuossa vielä linkki: http://www.benchrest.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=6&t=2647

jvee

Ilmoittautuminen lähestyy. Niinpä kysyisin että ketä on lähdössä Ranskan EM kisoihin? Itse olen päättänyt että lähden kisoihin.
Jyrkille kysymys: Onko sama systeemi kuin Australiaan että maksetaan panttimaksu 1.11. mennessä?

Mitenkäs tuo SAL:in tuki tulee menemään 2014 EM kisan kanssa? SAL Tukee yhtä kisaa vuodessa, joten onko tämä se vai onko piekkaripuolella joku vastaava kisa?

Maksun maksamista ei ole käsitelty jaostossa vielä, mutta arvattavissa on, että maksu ja deadline kulkevat käsi kädessä, kuten aiemminkin.

SAL:in tuki käyttäytynee kuten tänäkin vuonna, eli sieltä voidaan hakea vain yhdelle arvokisajoukkueelle ja -matkalle tukea. Sitten sumplitaan mahdollisesti lähtevien joukkueiden ja osallistujien kanssa tuen kohdentaminen kaikille lähtijöille tasapuolisesti. Tästäkään asiasta ei ole vielä jaoston päätöstä, mutta tämän vuoden mallin mukaan mentäneen. Ongelma on todellakin tuo, että lajimme saa tukea vain yhteen arvokisamatkaan per vuosi. Meillä on näyttöjä kahdesta kovasta joukkueesta joita maailmalle voidaan samanakin vuonna lähettää, ja SAL:in tukea tulisi saada molemmille joukkueille. Tämä on SAL:in suuntaan edunvalvontakysymys, joten jos tunnette SAL:in luottamushenkilöitä ja toimihenkilöitä, niin painetta siihen suuntaan... itse kukin.

jvee

Tuo jäi vielä auki, että onko PK puolella isoja kisoja ensivuonna? Ei mitään kisakutsuja tai ilmoittautumis deadlineja ainakaan näkynyt...

Nyt miehet yhdessä painetta liittoa kohti oli sitten suhteita tai ei meidän pojat ei päätä noista asioista.
Vaikka ei nyt olisi valittujen joukossa,niin kannattaa tukea harrastuskaveria sillä seuraavaksi voi olla sinun vuoro onnistumisessa.

Aappolla/Tomilla saattaisi olla pistelajien ensi vuoden tilanteesta tarkempi tieto.

WRABF:n MM-kisat ovat Australiassa 2015.
ERABSF:n EM-kisat ja World Cup Championshipsit pidetään Sloveniassa 2017.

Kakku eli SAL:in mahdollinen tuki kasa-ammunnalle ratkennee ensi vuoden puolella, jos tämänvuotiseen käytäntöön on uskominen. SAL päätti tämän vuoden tuen kasa-ammunnan arvokisajoukkueelle tämän vuoden toukokuussa.

SAL antaa tietysti vain yhden kakun jonka jaosto jakaa. Puuttuvien pistekisojen johdosta luulisi tuen kohdistuvan ppc kisoihin?

Niin, kakun saamiseksi täytyy olla ainakin yhdet arvokisat johon lähetetään joukkue, ja johon haetaan SAL:in tuki. Jos kisoja on vain yhdet, jaosto ei sen enempää "jaa" tuota kakkua. Kakku on muodostunut aikaisempina vuosina siten, että SAL on maksanut osallistujien osallistumismaksun. Tänä vuonna tilanne oli poikkeuksellinen aikaisempaan verrattuna, koska lähteviä arvokisajoukkueita tulee olemaan kaksi. Tähän tilanteeseen jaosto puuttui päätöksellä, että se summa mitä saadaan tukena osallistumismaksun maksamisen muodossa, jaetaan kaikille (kahdessa) arvokisajoukkuuessa ampuneille ja ampuville ampujille tasapuolisesti maksettujen osallistumismaksujen suuruuden suhteen. Tuki muodostui n. 45 % kunkin ampujan osallistumismaksun suuruudesta. Ei voitu ajatella siten, että yksi joukkue saa koko tuen ja toinen jää kokonaan ilman.

Mikäli ensi vuonna on vain yhdet kisat ja SAL myöntää hakemuksesta tuen, tulee tuki kohdistumaan hakemuksen mukaiselle arvokisajoukkueelle. Mikäli pompahtaa kahdet kisat, niin tuki jaettanee tämän vuoden tapaisesti kahdelle joukkueelle. Tämän vuoksi olisi syytä käyttää kaikkia vaikutuskeinoja SAL:in tukipolitiikan muuttamiseksi siten, että kaikki kasa-ammuntajaoston alaisuudesta lähtevät arvokisajoukkueet saisivat aikaisemman käytännön mukaisen tuen, so. SAL maksaisi kaikkien arvokisoihin lähtevien joukkueiden osallistumismaksut.

Aika hiljaista näyttää olevan Ranskaan lähtijöiden suhteen. Saisiko jonkinlaista listaa esille, missä listataan varmat lähtijät, ja/tai varmasti pois jäävät? Voisi lyödä omia suunnitelmia lukkoon sen pohjalta.

Minä olen kyllä lähdössä Ranskaan. Pitää tietää kulut ja millöin ollaan menossa,jotta osaa järjetää lomat.

Minä olen kyllä lähdössä Ranskaan. Pitää tietää kulut ja millöin ollaan menossa,jotta osaa järjestää vapaata.Kuinka monen päivän reissu on.

HALLOOTA AMPUJAT,

nyt niitä ilmoittautumisia tai mahdollisia poisjääntejä 12:n sakissa karsinnoissa olevilta aletaan kohta kaivata!

jvee

Mikähän mahtaa oll tilanne mahdollisen WBSF:n pienoiskiväärin MM-kisan osalta ??
Nämä kisat olisi sitten heti keskisytytteisten EM-kisojen jälkeisellä viikolla 7th to the 13th July 2014 samassa ampumakeskuksessa ??

Joukkueeseen ampuneet haluaisivät varmaan tietää jaoston päätöksiä tuki/osallistumismaksuista ennen kuin pääättävät lähtönsä. Ranskaanhan ilmoittaudutaan vasta keväällä. Kätevintähän ja reilua olisi kerätä panttimaksut sítten yhdessä piekkari joukkueen kanssa, vai onko piekkari vapautettu panteista!!??

3. tammikuuta pitäisi olla EM-kisojen osallistumismaksut maksettuna EBSF:lle.
http://www.benchrest.no/wp-content/uploads/2013/09/EBC_2014.pdf

Back