Ilmoittautuminen Lohtajan Arktiseen

kaleviys

Well-known member
Tässä näin jo etukäteen Voitolle ja kumppaneille, että tulen Lohtajan Arktiseen 28.3. Aseena 308. Herätys myös te muut aamu-uniset :p :p :p

kyllä mää taidan nakata noi nurkista siivotut kuulat takas laattialle ja nukkua pyhät, tulee muuten F1 avauskin

:roll: :roll: No mutta Seppo :?: :?: :idea: Oletko sinä vanhemmuuttasi tullut vähän höppänäksi :?: :?: Eikö me tässä taannoin sovittu, että minä voitan ne Lohtajan Arktiset kolmemillisillä kasoilla :twisted: :twisted: Enhän minä nyt millään haulikolla ammuskele :wink: :wink: Pois ajatuksetkin sellaisista viisimillisistä, hyi kauhistus sentään :shock: :shock: Mutta älä silti vaivu epätoivoon, onhan se toinen sija vielä jaossa :oops: :oops: Ja Jos Jartsulle kelpaisi sitten se kolmas sija :lol: :lol: :lol:

Sinähän tyrkytät noita sijoituksia siihen malliin kuin meitä ei tulisi kuin 3 ampujaa. :lol:

Kyllä sinne tulee poppoota vähän enempikin joten ampumalla joudutaan ratkomaan tuo pyttykerho,mielenkiinnolla odottelen, uutuuksia luvassa kuin naton harjoituksissa kaluston suhteen :wink:
Itse tulen perinteisellä 6 millisellä ja peittoon Kalevin ja helposti, eikä tarvi taulukoista katsoa lentoratoja ,koska käytäntö päihittää teoriapuolen tässäkin tapauksessa :p :p 8) 8) :wink: :wink:

:lol: :lol: No heräsihän se Hubakin, kun oikein ärsytin. Minun voittamiseen ei tottapuhuen paljon tarvita :cry: :cry: :cry:

Kalevi eipäs nyt ruveta tuommoiselle linjalle,kisoihinhan lähdetään vain voitto mielessä,enkä tarkoita Puution Voittoa :wink:

Kyllä Voitto on ilman kisojakin tutustumisen arvoinen ihminen ja vanhuuden päiville osaa neuvoa mihin menee ja mitä tekee. 8)

Huba:

Mulla taitaa olla vanha 6mmPPC ja vanha kuula erä ja en niin voitosta välitä kun voi olla silloin paremmin taka alalla.

Jos pikkulinnut lauloi oikein ,siellä on kisakalusto uusittu usealla äijällä,joten tiukka kisa odotettavissa.
Vaikka huumorilla mukana ollaan,silti niin tosissaan,eli kaikkeni annan ,tuumaakaan ei anneta periksi :wink: :wink:

NUOLET ON VALMIIKSI TEROITETTU KOITOSTA VARTEN ja kämmenet hikoilee jo valmiiksi innostumisesta ei jännityksestä,:shock: :shock: 8) 8) :wink: :wink:

Kannattaa ottaa jotain petroolia tai vastaavaa, ettei pikku kätöset jäädy arktisessa.
Vaan eipä näytä oleva kummoiset kelit tuolla euroopan puolellakaan. Sadetakki on varustuksena ja paljon lämmintä vaatetta.

Hyvää kilpailua kaikille sinne arktiseen.

Koetan saada kisaraporttia lähetetyksi, kun kiireiltäni ehdin.

Joo ruikulilla ollaan, jos sais vaikka osuu tauluun.Sain tietää tuo vian miks ei ole oikein kulkenu ,mulla on päässä kuulema vikaa ja pahan laisesti . :p
Meinasin laittaa krigerille korvaus vaatimuksen menetetyista yö unista. :shock:

sakke sanoi:
Kannattaa ottaa jotain petroolia tai vastaavaa, ettei pikku kätöset jäädy arktisessa.
Vaan eipä näytä oleva kummoiset kelit tuolla euroopan puolellakaan. Sadetakki on varustuksena ja paljon lämmintä vaatetta.

Hyvää kilpailua kaikille sinne arktiseen.

Koetan saada kisaraporttia lähetetyksi, kun kiireiltäni ehdin.
'
Lippu korkeella meet sitte.

Toivotan sinulle makeeta ja antoisaa reissua.(siellä saa muutakin ku munkki kahvit ja makkaraa.)

Kamera kehiin.(saadaan sitten kuolata porukalla Palmisanossa)

Arktinen Kilpailu 28.3.2009 Houraati, Lohtaja ERÄLUETTELO
Vapaa luokka 5x5ls 300m

Numero Nimi Seura Pöytä kierros W-5
ERÄ 1
1 Jalmari Lukkarila LMS 1
2 Jyrki Vuorjoki LSA 2
3 Seppo Kesänen SKA 3
4 Kauko Tuovinen SKA 4
5 Jari Parkki JMS 5
6 Kai Huttunen P-HA 6
7 Jari Laulumaa SKA 7
8 Jorma Mukari VäVi 8
9 Tuomo Nissilä LMS 9
10 Juhani Ojala VäVi 10
11 Jorma Tikkanen HMS 11
12 Veikko Haara SKA 12
13 Jari Ollila HaaAs 13
14 Reijo Hytönen ÄäA 14
15 Risto Murisoja HaaAs 15
16 Jarkko Hietanen TiA 16

ERÄ 2
17 Matti Lukkarila LMS 1
18 Erkki Häyhä LSA 2
19 Juha Söderholm KAS 3
20 Keijo Tuovinen SKA 4
21 Mika Essell RMY 5
22 Reima Kiviniitty SKA 6
23 Jari Raudaskoski P-HA 7
24 Mauri Mukari VäVi 8
25 Jussi Niemelä LMS 9
26 Markku Staaf VäVi 10
27 Marko Tanskanen SKA 11
28 Timo-Heikki Varis KeAms 12
29 Janne Juntunen VsVa 13
30 Juhani Lehmonen ÄäA 14
31 Eija Murisoja HaaAs 15
32 Jukka-Pekka Jourio TiA 16

ERÄ 3
33 Veikko Kaarta KalMy 1
34 Asko Hirvelä LSA 2
35 Marko Rautelin PorkkA 3
36 Voitto Puutio LMS 4
37 Antti Ikäheimo KeAms 5
38 Jouko Turunen RaaA 6
39 Lauri Raudaskoski P-HA 7
40 Jens Lågas SKA 8
41 Matti Essell SKA 9
42 Jyrki Muotio VsVa 10
43 Janne Korhonen SKA 11
44 Kalevi Ylisirniö SKA 12
45 Hans Sevelius ÅSF 13
46 Matti Kumpulainen SKA 14
47 Hannu Murisoja HaaAs 15
48 16

Onpa hienosti porukkaa. hyvää kevättä vaa kaikille jos radalla ei kerkee moikata ku oon täpinöissä.

Nalle Puh.

Eikös tohon oo tulossa ainakin juttujen perusteella lisää ukkoja esm.

Eli ei olis vielä valmis. ainakin juuri luurista kuultuna

:oops: :oops: Muuten hyvä, mutta seurani ei ole SKA vaan Mäntsälän Kennel- ja Metsästysseura ( MKMS ). Ja lisää ukkoja / akkoja vaan kehiin. Tulitetaan joukolla ja oikein antaumuksella. :evil: :evil: :evil: :lol: :lol:

Back