Jari Raudaskoski
Well-known member
Kalenteriin on näemmä ilmestynyt 2x300m (SM??) kisoja syyskuulle ja Heinolan 100m. Onko jaosto päättänyt, ovatko VKA-kisoja ? Olen lupautunut puuhamieheksi Heinolaan ja kun Janne M kisoja suunnitteli, niin hän ehdotti ajankohdaksi juuri tuota Lohtajan vkl:a. Totesin tähän, että EM-porukka palailee Suomeen vasta syyskuussa; kuka aiemmin, kuka myöhemmin; mutta joka tapauksessa näin. Voipi olla, että into sännätä kisoihin samantien ei ole ihan huipussaan. Esim. Oolantilaiset ? ja piekkariporukkakin taitaa olla tuolloin Portugalissa.
Meitä on karkeasti se 20 ampujaa nyt "kehässä" ja jos noin kisataan, niin saattaa porukka hajaantua niin, että 10 Lohtajalla ja saman verran Heinolassa. Ei hyvä!
Joskus tehtiin periaatepäätös ihan Pikku Parlamentissa, että kalenteri toteutetaan kans.välisten ampujien ehdoilla - heillekin mahdollisuus osallistua! Kyllähän se toteutuu tässä, mutta aavistuksen tiiviissä tahdissa.
Äärettömän mukava olisi 300m taas ampua, mutta kisojen statuksesta olen huolissani; saadaanko porukkaa...
Eikä ole vielä tiedossa, onko esim. Heinolassa jotain etukäteispuuhaa jo viikkoa aiemmin, koska kyseessä eka kisa siellä.
Kalenteri on kyllä VÄLJÄ, oliko 300m kisoille muuta ajankohtaa harkinnassa?
Minä kyllä lähden kaikkiin, mutta mites muut; kaikkia kaivattaisiin!
Mitäpä muut tuumailee tästä?
Meitä on karkeasti se 20 ampujaa nyt "kehässä" ja jos noin kisataan, niin saattaa porukka hajaantua niin, että 10 Lohtajalla ja saman verran Heinolassa. Ei hyvä!
Joskus tehtiin periaatepäätös ihan Pikku Parlamentissa, että kalenteri toteutetaan kans.välisten ampujien ehdoilla - heillekin mahdollisuus osallistua! Kyllähän se toteutuu tässä, mutta aavistuksen tiiviissä tahdissa.
Äärettömän mukava olisi 300m taas ampua, mutta kisojen statuksesta olen huolissani; saadaanko porukkaa...
Eikä ole vielä tiedossa, onko esim. Heinolassa jotain etukäteispuuhaa jo viikkoa aiemmin, koska kyseessä eka kisa siellä.
Kalenteri on kyllä VÄLJÄ, oliko 300m kisoille muuta ajankohtaa harkinnassa?
Minä kyllä lähden kaikkiin, mutta mites muut; kaikkia kaivattaisiin!
Mitäpä muut tuumailee tästä?